سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه ماست بندی خانگی 2018

 

 

دستگاه ماست بندی خانگی 2018 علی رغم سادگی ای که در تهیه ماست نسبت به سایر محصولات لبنی دیگر وجود دارد ، اما هر کاری دشواری های خاص خود را هم به همراه خواهد داشت . برای سهولت در این کار ما محصول جدیدی را با عنوان دستگاه ماست ساز خانگی به شما معرفی و عرضه می کنیم . دستگاهی که به شما این امکان را می دهد تا به سادگی ماست خانگی درست کنید و استفاده نمایید . ماست ساز خانگی ، یک دستگاه برقی است که دارای یک ظرف استیل بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر زنگ زدگی می باشد .

دستگاه ماست بندی خانگی

دستگاه ماست ساز خانگی

در حالت سنتی ، شما باید شیر را به قدری گرم کنید تا مقداری از آب آن در حدود 10 تا 20 درصد تبخیر شود . سپس دمای شیر را به حدود 40 درجه سانتیگراد برسانید . حال باید مقداری ماست یا همان مایع ماست را به شیر بیافزایید و خوب به هم بزنید . سپس ماست را با پتو و یا وسایلی نظیر آن بپوشانید تا دمای آن برای چند ساعت حفظ شود . به این عمل اصطلاحاً گرمخانه گذاری می گویند . انجام کلیه این کارها ، کمی دشوار و زمانبر است و هر یک از مرحله ها را باید به صورت جداگانه انجام دهید .

 

ادامه مطلب...

چگونه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی را انتخاب کنیم

چگونه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی را انتخاب کنیم

چگونه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی را انتخاب کنیم

 

 

اهمیت رنگ پوست و مو در انتخاب لیزر خانگی
یکی از مواردی که در انتخاب دستگاه لیزر اهمیت دارد رنگ پوست و موی شماست. تقریبا همه دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی دارای مشخصه رنگ پوست و مو هستند که مناسب ترین رنگ مو و پوست را برای کارکرد صحیح دستگاه مشخص می کنند. اگر رنگ پوست و موی شما برای کارکرد دستگاه مناسب باشد حداکثر نتیجه مطلوب را بعد از دوره درمان خواهید گرفت.

 

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه هوا وسیلهای است که آلودگیهای هوا را حذف میکند

دستگاه تصفیه هوا وسیله‌ای است که آلودگی‌های هوا را حذف می‌کند

دستگاه تصفیه هوا وسیله‌ای است که آلودگی‌های هوا را حذف می‌کند

 

دستگاه تصفیه هوا وسیله‌ای است که آلودگی‌های هوا را حذف می‌کند. این وسایل عموماً به عنوان دستگاهی سودمند برای افراد مبتلا به آلرژی و آسم، همچنین از بین بردن دود سیگار به بازار عرضه شده است. انواع تجاری دستگاه تصفیه هوا به صورت کوچک و مستقل یا در ابعاد بزرگتر که در دستگاه‌های تهویه مطبوع در صنایع پزشکی، صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.


آیا دستگاههای تصفیه هوا مفیدند؟

تبلیغات درباره دستگاه‌های تصفیه هوا طیف گسترده‌ای را دربرمی‌گیرد

از کاهش مشکل خروپف در خواب تا قابلیت جذب گازهای سمی هوا. «هاشمی» فروشنده‌ای است که اعتراف می‌کند هیچ‌کدام از دستگاه‌های تصفیه هوا کمکی در کاهش آلودگی هوا نمی‌کنند. او با خنده می‌گوید: «کاسب باید جنسش را بفروشد اما شنونده باید عاقل باشد.» با این حال، اقرار می‌کند خودش هم از آن دسته فروشندگانی است که اغلب ترکیب «کاهش آلودگی هوا» را هم به دیگر مزایای دستگاه‌های تصفیه هوا می‌چسباند تا مشتری بیشتری جذب کند. او تاکید می‌کند با وجود اینکه ممکن است این دستگاه‌ها آلودگی هوا را از بین نبرند اما هوای محیط را قابل‌تحمل‌تر خواهند کرد. می‌گوید مشتریانش از این دستگاه‌ها راضی هستند. دو کلمه آخر را ضعیف ادا می‌کند. انگار خودش هم به حرفی که می‌زند باور ندارد. بعد اما اضافه می‌کند: «حداقل هوای محیط را که عوض می‌کنند. این هم خودش کاری است. مثل هود آشپزخانه.»