سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی را انتخاب کنیم

چگونه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی را انتخاب کنیم

چگونه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی را انتخاب کنیم

 

 

اهمیت رنگ پوست و مو در انتخاب لیزر خانگی
یکی از مواردی که در انتخاب دستگاه لیزر اهمیت دارد رنگ پوست و موی شماست. تقریبا همه دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی دارای مشخصه رنگ پوست و مو هستند که مناسب ترین رنگ مو و پوست را برای کارکرد صحیح دستگاه مشخص می کنند. اگر رنگ پوست و موی شما برای کارکرد دستگاه مناسب باشد حداکثر نتیجه مطلوب را بعد از دوره درمان خواهید گرفت.

 



تکنولوژی به کار رفته در دستگاه لیزر موهای زائد
در هر دستگاه از بین بردنده موهای زائد یک تکنولوژی خاصی برای لیزر موها استفاده شده است. در حال حاضر دو مدل تکنولوژی در دستگاه های لیزر خانگی وجود دارد که IPL و لیزر دایود هستند. IPL با ارسال پالس های شدید نوری به طور یکنواخت به پوست، باعث کم شدن و در نهایت حذف موهای زائد پوست می شود و معمولا قیمت کمتری نسبت به لیزر دایود دارد. اما لیزر دایود با ارسال یک طیف نوری مشخص به صورت متمرکز فولیکول مو را مورد هدف قرار داده و معمولا اگر به درستی استفاده شود نتیجه خوبی به همراه دارد. همچنین دستگاه های لیزر دایود نسبت به IPL ها کمی گران تر نیز هستند.

تفاوت لیزر و ipl
دستورالعمل و راهنمای استفاده از دستگاه
استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی بسیار آسان است و هیچ گونه تخصصی نیاز ندارد اما اگر به درستی استفاده نشود ممکن است عوارض جدی را به همراه داشته باشد. ( توصیه می کنیم که مقاله مهم ترین مضرات لیزر موهای زائد را هم مطالعه بفرمایید. ) توجه داشته باشید حتما در هنگام خرید دستگاه لیزر خانگی راهنما و دستورالعمل ها همراه دستگاه باشند.

هزینه های جانبی و قطعات تعویضی در دستگاه
توجه داشته باشید در برخی از دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی پس از یک مدت مشخص شده باید کارتریج و یا سری دستگاه تعویض شود که خوب این یک هزینه اضافی محسوب می شود. اما دستگاه هایی که دارای لیزر دایود نیز هستند هیچگونه قطعات مصرفی یا تعویضی ندارند بنابراین از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر نیز هستند.