سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه شیشه شوی صنعتی با قابلیت های بالا در نظافت شیشه ها

دستگاه شیشه شوی صنعتی با قابلیت های بالا در نظافت شیشه ها

 

دستگاه شیشه شوی صنعتی با قابلیت های بالا در نظافت شیشه ها

 

 

دستگاه شیشه شوی صنعتی با قابلیت های بالا در نظافت شیشه ها

نظافت شیشه ها از کارهای بسیار مهم یه منظور نظافت در اماکن های خانگی و صنعتی است و این کار بایستی با برنامه ریزی منظم و به صورت روزانه انجام شود. شاید در نظر یا نگاه شما شیش ها تمیز به نظر برسند ولی مشکل وقتی پیش می آید وفتی نور خورشید به آن ها تابیده می شود، تصویر واقعی از آن ها نشان داده می شود. در شیشه ها ممکن است لکه ها، اثرهای انگشت و ... نمایش داده می شوند. نظافت شیشه با دستگاه شیشه شوی یا دستگاه شستشوی شیشه بسیار مهم می باشد و با استفاده از این دستگاه ها به راحتی انجام می پذیرد. فرآبند نظافت شستشوی شیشه بایستی با استفاده از مواد شوینده صورت بگیرد تا کیفیت نظافت را بالا ببرد.

در ادامه به دستگاه شیشه شوی یا دستگاه شسشتوی شیشه دسیدریو ( DESIDERIO ) کمپانی CAPITANI ایتالیا اشاره می شود.

دستگاه شیشه شوی یا دستگاه شستشوی شیشه دسیدریو ایتالیا

 

 

دستگاه شیشه شوی یا دستگاه شستشوی شیشه DESIDERIO ساخت شرکت معروف CAPITANI کشور ایتالیا می باشد. این دستگاه شستشوی شیشه دارای 4 توانایی می باشد.

  1. پاشش قوی بخار
  2. مکنده با قابلیت جمع آوری آب و خاک
  3. دمنده گرم
  4. پاشش کردن ماده شوینده

این دستگاه شیششه شوی یا دستگاه شستشوی شیشه دارای نازلی مخصوص به منظور نظافت و شستشو شیشه ها بوده که کار نظافت را با کیفیت، دقت و سرع بالا انجام داده و آن ها را در لحظه خشک می نماید. تمیز کردن شیشه ها با دستگاه شستشوی شیشه DESIDERIO ساخت کمپانی CAPITANI ایتالیا بسیار متفاوت و لذت بخش است. از نظر مشخصات فنی این وسیله تک فاز است. این دستگاه شیشه شوی دارای فشار بخار 5 با ( bar ) بوده و دارای توان کلی 3200 وات می باشد. این دستگاه دارای ظزفبت مخزن رزرو 1.5 لیتری، طرفیت مخزن آب 1.8 لیتری، طرفیت مخزن جارو برقی 1.7 لیتری و ظرفیت مخزن مواد شوینده 1.8 لیتری است. همچنین این دستگاه شیشه شوی یا دستگاه شستشوی شیشه دارای مزایا یا ویژگی های بسیار خوب دیگری نیز می باشد که عبارتند از: